nuffnang

Jumaat, 19 September 2014

hanya rm 10 utk cermin tingkap

mula2 pindah rumah.. tingkap dapur i bubuh bidai ajer
almaklumla umah sewa dulu pakai bidai jer..
satu malam tu i keluar kat pintu dapur dan terus ... OMG nampak isi rumah
.bertahun2 i pakai bidai di dapur kat umah sewa..xder terfikir nak jengah keluar
dasar M sungguh... tapi yg pasti di rumah sewa tu memang ade mini hutan dibelakang umah
hehehehe sekali sekala je hutan tu ditebang so... hutan2 tu leh cover...
lagipun jalan belakang takder orang lalu

bila dah tau macamni ..camnerla i nak cekci mekci kat dapur pepagi buta... 
nanti kena intai baru tau..masalahnya belakang rumah masih lagi berjalan pembinaan rumah 
fasa 4 dan 5..siap rumah betul2 belakang rumah i tu jadi port perkerja kontrak...
tapi baru2ni jela jadi port depa ..


esoknya i terus pasang kertas pembalut hadiah dan kertas mahjung putih..jadilah macam bawahni
untuk sementara jer pun..tapi berbulan2 jugalah...
korang jangan la harap i kemas kan segala barang2 bila nak ambil gambar..
xyah la i nak poyo sangat nak kemas bagai baru boleh taken picture...
inilah realitinya... kalau kemaspun sekejap je

Akhirnya penantian berbulan tu pun berakhir (ceh..ayat)
bila menjejak kaki ke daiso baru2ni 
terjumpalah pelekat cermin
walaupun bukan nya pilihan yg betul2 dihajati tapi i tetap beli juga
pakaila seadanya

gigihla my arjuna pasangkan
harapkan bini...huh...jawab nya hancurlah plastic sticker ni
saiznya tak menutupi seluruh tingkap ..tapi okla.. takkan la ada org nak panjat kat atas kot

yang kelakarnya bila pasang2 tu..i terintai umah jiran sebelah..
jiran bali kg.. beranila intai..ekekekeke
wah....rupanya jiran pun dah pasang juga
cantik coraknya cam bohemian style
tapi asben kata jarang juga buat apa..
memang ye..i teropong dari jauh pun nampak la juga barang2 dekat dapur jiran
tu yg x bestnya

lepas asben pasang i pun testla
tengok kena rapat baru nampak bayang ok..bayang saja ..bukan nampak betul pun




glo penyeri gambar... erk..vontot kuali pun penyeri gambar



tingkap cinta i..penuh ngan love2... ada dua pilihan jer masatu.. love dgn strawberry...

yeay..dah cantik pun tingkap ngan baju baru.. tapi bidaitu tetap disitu juga

1 ulasan :

Wan Mohd Hilmi B Wan Mohd Kamil berkata...

beli kat mana pelekat ni?