nuffnang

Isnin, 9 Disember 2013

hiasan bilik air di bilik tidur utama

Semalam asben baru jer pasang rak kaca tu..kaca tu tak beli pun just buka almari lama..almari tu malas nak pakai dah..
cermin tu plak pemberian mak mertua...bising dia tiapkali datang rumah kita org .. xder cermin utk dia tgk bila bersiap..
kalini kami pasang kat bilik air ..erk nanti gantila cermin lain..xpun mak bawa cermin lg.. hahahahahhahhantu punyer menantu
semuatu asben buat sendiri..jadi upahnya free... free ker ..x la... free.. 1 flusk teh o panas upahnya tp di rembat dek anak plak... hantu teh budaktu. siap cicah biskut kering lg.

kalau la pemaju tu buat  sink tu rapat sket ke kiri tentu cantik kan..balance sikit..kalau der modal rasa cam nak tukar jer yg jenis 4 segi ker... tp dari tukar tu baik la renovate bilik airtu.. bilik airni makan ruang bilik ..bilik jd kecil sedikit..


2 ulasan :

Kin Naz berkata...

huhu dah masuk umah baru ke?

joijoi80 berkata...

belum... baru touchupsket2....